دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW351R
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R

عمر لامپ: 5000 ساعت در حالت عادی، 6000 ساعت در حالت اکو 1، 10000 ساعت در حالت اکو 2

وضوح تصویر: 800*1280 پیکسل
شدت روشنایی: 3300 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 16000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R

یک ویدئو پروژکتور با کیفیت و مرغوب می تواند نقش زیادی در ارائه موفق مطالب مورد نظر شما به مخاطبانتان در هنگام برگزاری یک جلسه اداری یا کلاس آموزشی داشته باشد. انواع مختلفی از ویدئو پروژکتورها در بازار موجود هستند که هر کدام امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارند بنابراین باید متناسب با نوع کاربری خود و در نظر گرفتن قیمت ویدئو پروژکتور، نسبت به خرید ویدئو پروژکتور اقدام کنید.

از این میان باید به ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R اشاره کنیم که یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه است و امکان نوشتن بر روی تصاویر به نمایش درآمده را به شما می دهد! با استفاده از این ویدئو پروژکتور قادر خواهید بود تا با ایجاد یک محیط تعاملی، لذت برگزاری یک جلسه کاری یا کلاس آموزشی موفق را تجربه کنید!

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-TW351R

  • وایت برد معمولی خود را به یک برد هوشمند تبدیل کنید!

همان طور که اشاره شد، ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R قابلیت تشخیص نوشته ها و خطوط ترسیم شده بر روی تصاویر به نمایش درآمده را داراست. با استفاده از این قابلیت می توانید وایت برد معمولی خود را به یک برد هوشمند تبدیل کنید و با استفاده از قلم تعاملی مطالب مورد نظر خود را بر روی تصاویر یادداشت کنید. توجه نمایید که این ویژگی در هنگام اتصال ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R به کامپیوتر یا لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز قابل استفاده خواهد بود.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-TW351R

  • نمایش رنگ هایی شاداب و زنده

در دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R از سه پنل LCD برای نمایش تصاویر بهره برده شده و از این جهت رنگ هایی که این ویدئو پروژکتور ارائه می دهد، شاداب و سرزنده خواهند بود. همچنین رزولوشن یا وضوح تصویر ویدئو پروژکتور در این محصول پاناسونیک برابر با 800*1280 پیکسل است که برای مصارف اداری و آموزشی کاملاً مناسب به نظر می رسد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور اطمینان داشت.

نمایش رنگ هایی شاداب و زنده

  • نسبت کنتراست بسیار مطلوب

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R توانایی بالایی در نمایش متون سیاه و سفید و سایه روشن های موجود در تصاویر دارد. این قابلیت به دلیل نسبت کنتراست 16000:1 این ویدئو پروژکتور با برد کوتاه است که باعث می شود تا بخش های مشکی موجود در تصاویر با عمق و وضوح بسیار مطلوبی نمایش داده شوند.

ویژگی دیگری که در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R باید به آن اشاره کنیم، میزان روشنایی 3300 لومنی آن است که باعث ارائه تصاویر با میزان شفافیت مناسب می گردد. بنابراین در هنگام استفاده از این ویدئو پروژکتور نیازی به تاریک کردن اتاق با کشیدن پرده ها و خاموش کردن چراغ ها ندارید و به آسانی می توانید از آن برای نمایش تصاویر بهره ببرید. البته اگر به دنبال بهترین وضوح تصاویر هستید، بهتر است تا از دیتا پروژکتور Panasonic PT-TW351R در مکان های کاملاً روشن و پُر نور استفاده نکنید.

نسبت کنتراست بسیار مطلوب

  • عملکردی عالی در مکان های کوچک و فضاهای محدود

یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R توانایی آن در نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله بسیار کم نسبت به پرده نمایش است. به طور کلی این ویدئو پروژکتور امکان نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 100 اینچ را دارد که برای این منظور تنها کافیست فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش برابر با فاصله 0.48 تا یک متر باشد. این ویژگی باعث می شود تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R برای استفاده در مکان های کوچک و فضاهای محدود کاملاً مناسب باشد.

عملکردی عالی در مکان های کوچک و فضاهای محدود

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW351R

  • افزایش طول عمر لامپ با قابلیت نمایش در دو حالت اکو

در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R از یک لامپ 230 واتی برای نمایش تصاویر استفاده شده است. این لامپ در زمانی که از ویدئو پروژکتور در حالت استاندارد استفاده شود، تا 5000 ساعت عمر خواهد کرد و نیازی به تعویض ندارد. اما این ویدئو پروژکتور پاناسونیک قابلیت نمایش در دو حالت اکو (اقتصادی) را نیز دارد که در یک حالت طول عمر لامپ به 6000 ساعت و در حالت دوم به 10000 ساعت ارتقا می یابد. از این جهت می توان بدون صرف هزینه های اضافی برای مدتی طولانی از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R برای نمایش تصاویر در کلاس های آموزشی و جلسات اداری بهره برد.

افزایش طول عمر لامپ با قابلیت نمایش در دو حالت اکو

  • امکان نصب بر روی سقف یا قرار دادن بر روی زمین یا میز

از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R هم به صورت نصب شده بر روی سقف می توان استفاده کرد و هم می توان آن را بر روی زمین یا میز قرار داد. این ویدئو پروژکتور دارای امکان تصحیح زاویه تصویر تا 15 درجه عمودی (به صورت خودکار و دستی) و 15 درجه افقی (به صورت دستی) نیز هست که در تنظیم تصویر بر روی وایت برد یا پرده نمایش کمک زیادی به شما می کند. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R دارای قابلیت های زوم و جابجایی لنز نیست.

  • مجهز به پورت های متنوع

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-TW351R پورت های ارتباطی آن شامل دو ورودی کامپیوتر، یک خروجی مانیتور، ورودی ویدئو، پورت سریال، ورودی و خروجی صدا، پورت HDMI، LAN و USB تعبیه شده است. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R را به سایر دستگاه ها مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه های پخش ویدئو و... متصل نمایید و یا از آن در شبکه های کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید.

مجهز به پورت های متنوع

جمع بندی

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW351R دیگر نیازی به صرف هزینه های سنگین برای تهیه برد هوشمند یا مانیتور لمسی نخواهید داشت و به آسانی می توانید از یک وایت برد معمولی در نقش آنها بهره ببرید! همچنین این ویدئو پروژکتور تصاویری با وضوح و کیفیتی بسیار مناسب به شما ارائه می دهد و توقعات شما از یک ویدئو پروژکتور مناسب برای استفاده های اداری و آموزشی را به خوبی برآورده می کند.

برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید. چنانچه پیش از این از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW351R استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW351R





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 23 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی